Projecte telemàtic

Projecte telemàtic organitzat per intermon Oxfam

divendres, 6 de març del 2009

Presentació del grup de 1r B

La meva presentació

Escola Verge de la Salut 1r B

Ens presentarem, som de l’escola Verge de la Salut, en un poble anomenat Sant Feliu de Llobregat a prop de la ciutat de Barcelona, a Catalunya.



Som nois i noies d’entre dotze i catorze anys i estem interessats de poder participar en aquest projecte “Efecto Mariposa” ja que creiem que a tothom li haurien d’interessar la fonts d’energia d’aquest planeta, al qual anomenem el planeta Terra. Creiem que és un tema que obra un gran debat, i seria molt divertit participar en un projecte en el que participa gent de diferents cultures i països. Ha de ser emocionant saber què pensen gent d’altres llocs ja que pensen diferent i tenen una manera molt més curiosa d’enfocar les coses.


Per acabar, només dir-vos que som una classe molt potent i que farem el que sigui per aprofitar al màxim aquesta experiència que no passa sempre.



Molt cordialment

Els nois i noies de 1rB





Nos vamos a presentar, somos el colegio Verge de la Salut, de un pueblo llamado Sant Feliu de Llobregat, cerca de la ciudad de Barcelona, en Catalunya.


Somos chicos y chicas de entre doce y catorce años i estamos interesados en poder participar en este proyecto “Efecto mariposa”, ya que creemos que a todo el mundo deberían interesarle las fuentes de energía de este planeta, al que llamamos planeta Tierra. Creemos que es un tema que abre un gran debate, y sería muy divertido participar en un proyecto en el que participa gente de diferentes culturas y países. Debe de ser emocionante saber qué piensan gente de otros lugares ya que piensan distinto y tienen una manera mucho más curiosa de enfocar las cosas.


Para acabar, sólo deciros que somos una clase muy potente y que haremos lo que sea para aprovechar al máximo esta experiencia que no siempre pasa.


Muy cordialmente

Los chicos y las chicas de 1ºB

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada